Monday, April 5, 2010

JIKA AKU JATUH HATI

Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pd ssorg yg melabuhkan cintanya pdMu,
agar brtmbh kekuatanku unt mencintaiMu.


Ya Muhaimin,jika ak jatuh hati,
izinkanlah aku mnytuh hati ssorg yg hatinya trtaut pdMu,
agar tidak terjatuh aku dlm jurg cinta nafsu.


Ya Rabbana,jika aku jatuh hati,jglah hatiku pdnya
agar tidak brpaling drpd hatiMu.


Ya Rabbul Izzati,jika ak rindu,
rindukanlah aky pd ssorg yg merindui syahid di jlnMu.


Ya Allah,jika aku menikmati cinta kekasihMu,
jgnlah kenikmatan itu mlbihi kenikmatan indahnya brmunajat
di sepertiga mlm trakhirMu.


Ya Allah,jika aku jatuh hati pd kekasihMu,
jgn biarkan aku trtatih dan terjatuh dlm prjlnn pnjg
menyeru manusia kpdMu.


Ya Allah,jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku
pd cinta hakiki dan rindu abadi hanya kpdMu.

Ameennn Ya Rabbal Alamin...


masya-Allah!!! terharu sgt bile bc ni,,
ni sebenyanye bkn ak yg wt..
just amek kt youtube..
bkn niat unt meniru
tp skdr nk kongsi bersame..
smoge Allah mndgr doa kite sume..

No comments:

Post a Comment